26 February 2007

Caricino

Juče smo bili u Caricinu. Pokupili i ćaletove klince pa u Volvo natrpali roštilj, ćumur, klopu, sanke i još raznih andrmolja. Ja sam uvek depresivan kad odem tamo. Nisam bio uvek doduše. Kao student dolazio sam tu s društvom. Obično u rano leto. Deda našeg drugara Fome Pamfilova radio je kao čuvar Malog dvorca. Zapravo čovek nije radio ništa, nikad ga tu nije ni bilo, pa smo u njegovoj montažnoj kućici pravili žurke. Iza kućice imao je nešto što je trebalo da bude radionica. Skladište krša. Razvalimo staru kantu za gorivo, gore ostružemo rđu kamenom, a ispod podložimo vatru. Kad se kanta usije bacimo meso na ploču izvadimo flaše votke iz jezera i udri. Omiljena igra posle bila je da oteramo cure u šumu, a posle ih ganjamo. Pa ko koju uhvati. Nasleđe Boljševizma: Seks nije ništa drugo nego čaša vode. Zašto je ne popiti? Uveče Foma prihvati gitaru, pa sedimo oko bureta ili na verandi i pevamo. Na trećoj godini Fomina devojka Galja popije esenciju. Bila strašno ljubomorna. I tako prestanemo da idemo tamo. Posle sam bio par puta, ali nekako mi se uvek stuži.

Ovaj put smo bili civilizovaniji, raspalio sam roštilj na propisanom mestu, pa smo jeli, a ja gucnuo i malo votke jer Crysta vozi. Klinci se sankali, Danilo pokušao da jede sneg i tako. Posle spakujemo stvari u kola pa dva kruga trojkom. U neko doba Danilo kenjka, hoće da kaki. Kažem čiletu da stane, a Crysta ga iznese pa u iza žbuna s njim. Posle par minuta dere se: Gile zaboravila sam baby wipes. Izađem i ja da vidim šta je problem. Pa obriši mu guzu snegom. Pa kako ću? Na kraju ja to uradim. Vidiš lepo uzmeš grudvu snega i lepo obrišeš date. Pazi ja se toga nikad ne bih setila.

Vratimo se do trojke, a Aca i Peca izašli i gledaju konje. Griša vidi koliki je kurac ovom konju. A stvarno onom u sredini se digao. A ovoj dvojici odsekli podviruje se Peca. Ma to su bre kobile. A gde je njima kurac? Pa kad im treba onda im ovaj konj pozajmi. U jes' komplikovano kad si konj. Nije nimalo lakše biti ni čovek, ali još su mali da im to objašnjavam. Možda će i oni jednog dana dolaziti s devojkama u Carcino. Tada će im sve biti jasno.

1 comment:

Anonymous said...

višestruka upotreba snega :)