19 October 2007

Eto, nek ostane i ovaj datum ovde

Danas je registrovana moja prva privatna firma. Upravo sam dobio obavest telefonom. Nikakve finansije, nikakve moje ideje i zamisli, uostalom još uvek radim za svog starog gazdu, prosto ona modna manufaktura moje žene prešla u moje ruke. Mrsko Crysti da se bakće s administrativnim delom posla pa to prebacila meni.

Sad je Crysta plaćena procentom od profita koji njena kompanija Hermes, za koju radi part-time, napravi prodajući ovo što moja, tj, njena bivša (vlastita) firma napravi. Udara bre porez na ono što ja krvavo zaradim:-))

3 comments:

Anonymous said...

slucajno naleteh.. veliki pozdrav!

Gile said...

Hvala Nakiću, veliki otpozdrav!

Anonymous said...

Nisam bas razumela kako to sada Chrystina tj. tvoja firma zaradjuje preko Hermesa, nije ni vazno da razumem :) ali svakako CESTITAM. :))