21 October 2007

Natalitet u Novodevičnom, Radovići: Rackovići (2:1)

Juče su Radovići došli iz Norilska i doneli Igora. Igor je njihov novorođeni sin, rođen 15 Avgusta u Krasnojarsku. Velika beba i divan dečačić. Imao je 6.1 kg kad se rodio. Plav na Tanju, a plećat na Vladu. Danilu se svideo. Nageo se da ga poljubi, a Igor mu se izderao na uvo. Danilo trči meni i kaže: Tata, tata...beba, baaa..... A Vasja njihov prvorođenac pokazuje prst i žali se: Mene je ogrebao. Posle dođoše Tanjin stariji brat Ivan, snaja i njihov četverogodišnji sin Aleksej, neverovatno pričljivo dete. Gleda Aleksej Igora pa kaže Vladi: Djajdja Dima sad morate da pravite još jednu kuću. Vlada ga upita, a što će nam još jedna kuća? Pa da tamo spava Igor. Pa što da ne spava ovde s nama? Pa ne može ljutiće se Jerik. Jerik je Vladin pas, za koga je letos, za kereće prilike, napravio pravu pseću vilu. Što će se ljutiti Jerik pitam ga ja? Pa treba mu sused da ide kod njega u goste.

Jutros mi bili opet kod njih. Daša, Vladina svastika diplomirala medicinu, pa joj odneli neke poklončiće i da čestitamo. Žene se sa decom sjatile u trpezariju pokraj peći, a Vlada i ja kod njega u studio. Popili dve pre doručka i on mi pokazuje novu digitalnu kameru. Malo posle uđe Danilo i stao pored menu, uhvatio me za pantalone i mazi se. Za njim uđe Aleksej i meni: Nauči ovog tvog sina Ruski, poslao sam ga da te dovede, ali on ništa ne razume. Ajde de, uzmem ja Danila pa u trpezariju. A tamo Daša montirala Crysti na stomak neki senzor pa uključili u kućni hi-fi. Čuje se lepo neki pulsirajući zvuk. Valjda otkucaji srca, a Crysta baš objašnjava da se beba meškolji, oseća je. Aleksej sad prišao pojačalu i odvrne do daske, a ono čitava tutnjava kroz kuću. Stišaj bre to kažem mu ja, čuo sam ja bebu i pre kako udara. Ma ne kažem ti da nisi čuo nego vidiš, sad i tebi treba još jedna kuća. Pa dobro što će mi još jedna kuća, ja nemam psa. Pa kad je ovako bučan unutra, šta misliš kakav će da bude kad izađe?

3 comments:

Anonymous said...

Sjajno, deca su zaista pametna i duhovita stvorenja. :) Samo da znas da sam postala srecna mama male cerkice Katarine (Catherine).

Gile said...

Majo pa to je prelepa vest, čestam vam od od sveg srca. E pa možda se i orodimo za kojih frtalj veka, tvoja Katarina i naš Danilo:0)

Anonymous said...

Hvala Gile. :)
S obzirom da ja vec imam rusinsko poreklo iz Ukrajine (otac) ne bih imala nista protiv jednog malog a zivahnoh "Rusa" Danila kao zeta, ha ha. :)