29 January 2008

Miloš


Danas je u Moskvi u 1o:20 rođen naš drugi sin Miloš Racković. Poslije poroda koji je trajao 35 minuta Miloš je iskočio iz mame i kad je video šta ga je snašlo snažno zaplakao. Dugačak je 54 cm i težak 3.8 kilograma. Odlučio sam da ga zovem Šile. Tako je i naš Dača dobio "svoju" bebu. Bilo je malo frke jer je Crysti pukao vodenjak u kolima, pa umalo nisam sam obavio porod na benzinskoj pumpi u Odincovu. Na sreću našla se jedna pametna prodavačica pa me je odvratila od te ideje. Crysta je i ovaj porod podnela bez problema i ona i Šile se lepo osećaju. Dača i ja smo trenutno u ćaletovom stanu u Novorjazanskoj. Sutra ćemo pokupiti mamu Crystu i Šileta i nazad u naše selo.

8 comments:

Anonymous said...

Cestitamo :)

Anonymous said...

Kume, cestitam i ovdje. Drago mi je da si opet dobio sina, jer znam da bi kcer razmazio preko svake mjere.

Anonymous said...

Dragi Gile iskrene cestitke Kristi i tebi od Ristivojevica.

Anonymous said...

Srdačne čestitke od Dožića iz Liježa.

Anonymous said...

Congratulazioni per il vostro nuovo bambino!

Anonymous said...

Cestitke na drugom sinu, da bude zdrav i srecan i da se lepo slaze sa batom. :)) Zelim vam da sledece dete bude devojcica. :)))) Sve najbolje, Maja

Anonymous said...

neka je zdrav i jak, čestitke tati

Gile said...

Iskreno hvala svima na lepim željama. Nepoznatoj Italijanki ne znam da zahvalim nego sa grazie bella Elisabetta! Anče i Mićko, na vas je red, a vi Daki i Marina ne oklevajte s drugim. Hvala Majo, ja sam i hteo devojčicu, ali to ćemo obavezno sledeći put. Kume, hvala ti s nadom da ja tvom budućem detetu kumujem ubrzo. Naravno treba prvo da se oženiš;o)
Hvala Nemiri, vidim da znaš da se tata namučio više od mame;o)