17 February 2008

Danas je mrčni dan

Oteto mi je Kosovo. Neka je proklet 17 februar 2008.

8 comments:

Anonymous said...

Oteto je jos ranije, i sami smo krivi za to.

Gile said...

Ma da!!! A zemlja je ravna ploča:o) Anonimni prijatelju nisam ti ja baš u fazonu infantilnog mazohizma. Brisala me baba kuhinjskom krpom pa sam previše namazan da kupujem takve bajke.

Anonymous said...

Cekaj, je l nismo krivi? Zar ne mislis da se ovo ne bi desilo da smo umeli pametnije i drugacije? Ana.

Gile said...

Pa Ana, ja sam čovek otvoren za diskurs. Hic Rhodus, hic salta! Ja mislim da bi se isto desilo i da je na vlasti bila majka Tereza.
Problem s pitanjem: da smo umeli pametnije i drugacije?, je u tome da niko još nije javno ponudio svoju verziju šta je trebalo raditi i kako se ponašati. Ja te pametnije i drugačije još nisam sreo. Ako ti jesi, molim te javi mi. S poštovanjem. Gile Racković

Anonymous said...

Gile, verovatno si mislio 'otvoren za diskusiju'. Nisam ni ja takve srela, mislim da zamenjujes teze. Ja mislim ono sto sam i rekla - krivi smo jer nismo umeli pametnije i drugacije. Ono kako smo radili je definitivno doprinelo toj ideji nezavisnog Kosova. Pozdrav, Ana.

Gile said...

I nagovor, ako treba, ne samo razgovor.
Pa Ana, moguće je da ja zamenjujem teze, prosto zato što i ne znam šta to znači. Srpski mi baš nije jača strana. Ali sad to nije ni bitno. Mene i dalje zanima šta smo pogrešno radili, i šta je u stvari trebalo raditi?

Anonymous said...

E moj Gile, crni Gile! Tata tog tvog sudrzavljanina Milosevica i ostala bagra pre i posle njega ga je prodala odavno, pa sad krckaju pare po smrdljivoj Rusiji i ko zna gde. Umire cela Srbija, daj nju da spasimo, ili da prihvatimo da pomazemo jos 2 miliona Siptara. Znaci kad im se rodi dete da im se da pomoc od drzave i sl, kao i svim ostalima, a ne da ih odbacujemo kao da ne postoje. Jadan mi je ovaj tvoj post, bas jadan!

Gile said...

What the fucking liberty!!!

Dragi Anonymous, žao mi je Kosova, a ako ti smatraš da je to jadno, molim te da se ne nerviraš! Jedna od banalnih činjenica života je ta da ljudi generalno o mnogim stvarima imaju sasvim suprotna mišljenja i osećanja.

Ko je prodavao Kosovo ne znam. Ne poznajem te ljudi i nisam s njima delio pare. O nekima sam nešto načuo, bar o onim koji su to radili decenijama i ostavili beleške, artefakte ili čak čitava sabrana dela. Na primer, J.Broz, M.Pijade i sl. Zavidim ti na izvoru informacija o stvarima koje su nama običnim skepticima nedostupne. Verujem da bi izazvao veliko interesovanje publike ako bi sve to što znaš precizno i dokumentovano izložio u javnosti.

Simpatična mi je familijarnost kojom se obraćaš meni, čoveku koga uopšte ne poznaješ, i nonšalantno izjavljuješ da je zemlja u kojoj živim i čiji sam državljanin smrdljiva.*

Želim ti mnogo sreće u spasavanju Srbije. Vidim da si pristalica hirurške metode u politici. Dakle ni sprečiti, ni lečiti, nego rezati. Ipak smatram da je važno upozoriti da postoperativna nega uključuje prevenciju i sprečavanje infekcije. Znači držati dalje od gnoja, truleži i smrada. Znači ako STVARNO hoćeš da pomogneš, ubij se, pa će i naši Čederi imati svoga Mišimu.

Na kraju srdačno i zemljački:
Teraj se bre u tri pičke materine morončino bolesna!


-----------------------------
*
Rusija nije smrdljiva. Ovde se svog smrada eventualno otarase, što sudeći po tebi, očigledno ne čine u Srbiji. Možda je to jedan od razloga umiranja Srbije. Moralna i mentalna higijena na niskom nivou.