02 March 2008

Posle glasanja

Danas su u Rusiji održani predsednički izbori i naravno glasao sam za Дмитрийа Анатольевича Медведева. Ako Dima Putin smatra da je čovek u redu, ko sam ja da mislim drugačije. Prevazišao sam Srpsku potrebu za inatom. Ovde se brže sazreva. A postoji i jedan sasvim privatan razlog (20 Maj 2006);)

Postoje naravno i javni razlozi. Tu mi je kuća, žena i deca (ključevi od kuće). Tu su mi gotovo svi posedi (novčanik), tu radim (kravata), a i Ruski sam državljanin (dugmad za košulju). Ova slika naravno nema direktne veze s glasanjem. Samo prikazuje nekoliko stvari koje me svako jutro verno čekaju na stoliću u hodniku. Kravata i dugmad se naravno menjaju od dana do dana, ali one koje nosim uvek su na istom mestu. Ta predvidljivost pokazuje da sam organizovan čovek koji živi u organizovanoj porodici i organizovanoj državi. Rečju, jedan organizovan organizam. A za organizovanu državu svaki normalan stanovnik Rusije zahvalan je Vladimiru Putinu, a ja sam jedan od tih normalnih. Ova zadnja tvrdnja nije baš šire prihvaćena, ali šta mu je tu mu je.

5 comments:

Anonymous said...

Pa kume, nisam znao da si toliki patriota. Čuš cufflinks sa Ruskom zastavom!?! Pravo me zanima đe si to kupio, da nije na buvljaku? Nego viđu zajeba, obrneš ih za 180 stepeni i eto ti Srpske zastave. Dva patriotizma jednim udarcem. Što rek'o moj buraz mi smo Srbi Rusi naglavačke. Ja kumiću nisam glasao iako sam bio kući u St. Petersburgu. Kažu nemere, nemaš pasoš. A sad 'vako čitajući između redova izgleda da si sad u poziciji da to svom kumu središ jednim potezom prsta (20 maj 2006)!
BTW, imam ideju za biznis. Kupi jedno pet kila tih cufflinks, pa ću da ih valjam na Sokocu za eure.

Gile said...

Kume, ni ja ni ti nemamo para da kupimo pet kila paladijuma, čak ni u Norilsku gde ga prerađuju, čak ni preko veze. Dugmad sam dobio kao poklon od mušterije koji ima deonice u Норильский никель.
Ajd, pa lepo se provedi u Beogradu.

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Zdravo Gile.. setih se one tvoje preporuke za "Jezik prije jezika". Nisam jos procitao knjigu, ali sam nasao sajt o okruglom stolu koji je odrzan o istoj. Mozda ce te interesovati

Gile said...

Zare care! Hvala čoveče, to mi treba. Nešto malo za duše;o)