16 March 2008

Dolazi vreme deratizacije.

Odkad sam izrazio svoje žaljenje zbog otimačine Kosova, naklati mi se neka čederska beda na blog pa brabonja i zanoveta u komentarima. U "revolucionarnom" maniru ideoloških predaka služi se s par pseudonima. Nesreća ne vredna pomena, ali sama činjenica da se jedna sasvim privatna izjava uzima kao povod za mazohističko tupljenje i malosrpsko proseravanje dezerterske etike, a da ne pominjem i vređanje zemlje u kojoj živim, ukazuje da zanemarivanje moralne higijene dovodi do umnožavanja pacova u svim budžacima fizičkog i virtuelnog sveta. Zato će od sada, svi takvi biti ispljuvani, a njihovi komentari izbrisani. Glodarima ne dam u kuću, a nije im mesto ni na mom blogu.

2 comments:

Anonymous said...

Lepo je rekao Zizek, kako treba izbaciti liberale i multikulturaliste, ne bi li se dogovorili desnicari dveju suprotstavljenih strana.
vidim i pricu o knjizi "Jezik pre jezika" a onda i da si zbog budizma propustio stanicu, pa se mislim kako ovi danashnji filozofi govore isto sto i drevni istocnjaci samo mnogo komplikovanije. oni kazu da u trenutku kada se dokida konceptualno mishljenje (jezik) nestaje kako sopstvo tako i drugost. procitala sam, doduse, sa ovog linka samo pojasnjenja autora knjige a ne i samu knjigu, ali kapiram da je sushtina u tome da ne postoji predmet koji moze biti misljen, pre samog jezika.
a shta je tebe privuklo ovoj knjizi? pozdrav, ruke

SRNA said...

danas sam pisala o tebi na mom blogu.ne znam odakle tek isplovio si mi odnekud... imam neke tvoje stare tekstove.
nisam jedini tvoj postovalac, pogledaj!
drago mi je da sam te ponovo nasla (neko mi je pomogao)
veliki pozz od bivseg Maslacka sa mojbloga, sada

www.blogoye.org/SRNA