21 January 2006

Pred put u Evropu

Postao sam nesto sav literaran i intelektualan. Slucajno sam zalutao u jedan antikvarijat u Queensu i nasao dve knjige od kojih sam pao na dupe. Obe knjige napisali nasi ljudi. Jedan je Miso Kulic, profesor filozofije u Novom Sadu, a zivi u Beogradu. Knjiga je na srpskom i zove se "Jezik prije jezika" i ne mogu da je pustim iz ruke. Nesto najbolje sto sam ikada procitao na srpskom iz filozofije. Gust tekst, ali elegantno izlaganje i mocno razmisljanje. Ovaj lik je srpski Heidegger. Boli glava!Drugi je Vladimir Tasic matematicar i knjizevnik koji zivi u Kanadi. Knjiga se zove "Mathematics and the Roots of Postmodern Thought". Na neki sam se nacin se prosto uzoholio. Jebes New York, zgradurine, kapital i trivijalnosti masovne kulture. Nemam pojma koliko su ovi ljudi uopste poznati kod nas, ali ja sam dobio grcevit napad patriotizma.
Samo ovakve stvari me sprecavaju da se totalno ne rusifikujem.

Jezik, nesto sto ceo zivot zvacem, a ne znam da koristim. Osim naravno u nepristojne i hedonisticke svrhe.

1 comment:

Anonymous said...

Postovani
Ne znam sta Vas je toliko impresioniralo u knjizi profesora Kulica. Sve sto je, u knjizi, receno, a moze se svrstati u mudro ili vredno, moze stati na A4 i to bez da se popuni cela strana. Naravno, postujem Vase misljenje, ali ne mogu da se slozim s njim kao ni sa licemernim fasistickim psihopatom kakav je profesor Kulic. Neke stvari ne idu zajedno.
Pozdrav iz Srbije, zemlje gde se ovakvi ljudi, kakav je profesor Kulic, setaju slobodno.
P.S. Moja e-mail adresa je longlivejesko@yahoo.com