21 January 2006

Subota u Queensu

Dobro jutro dragi blogeri. Vani je 46 farenhajta, a u nasem krevetu 36.5 celzijusa. Pa zasto uopste ustajati? Sinoc me zove Paidrag iz Dundee-ja. Sta radis? Sedim, mazim se sa Crystom i slusam Nocne Snajpere. Bloody hell mate, what kind of warzone you are living in? Shut it moron, it's a Russian rock band.
Stan izgleda totalno ocerupano. Sve sitnice smo vec spakovali. Ovo vise nije stambeni prostor, vise kao neka scenografska kreacija. Velicina Crystinog prtljaga prema mome je kao 4 : 1. Boga molim da nam prtljag zagube, a nadju tek na povratku.
Ruski divizion stize danas, a mi cemo biti tamo sutra oko podne. Srecom, brat mi kaze da u Cortini ima snega. To mi je saopstio prilicno odusevljeno. Cuj, sneg u Januaru! Ni vreme nije kao sto je nekad bilo, a i ljudski rod se kvari. Zene sire ramena, a muskarci guzice.

No comments: