17 December 2005

Dobio sam Big Brothera

Kao sto vidite prate me. I to iz State Departmenta. Ne znam stvarno sta sam im skrivio i kakva se sumnja pojavila. Jako volim predsednika Busha i to je dobro poznato i na ovom blogu, a i sire, duze, deblje, teze i tvrdje. Uvek sam bio republikanac, monarhija jok. Cak i sah igram bez kralja i kraljice. Iz spila Piatnika sam izbacio monarhisticke karte. Kad igram poker nikad nema royal flush, eventualno toilet flush. Ipak nadam se covek ili zena koji me nadgleda zna srpski pa ce se brzo uveriti da sam bezopasan za nacionalnu sigurnost. Evo obecavam kupicu ovu majicu.

Stalno cu da je nosim, cak i na posao ispod kosulje. A ono sto sam rekao za predsednikovu sinovicu letos, nije bilo u zloj nameri. Za predsednika mogu samo da kazem da mi je rumen i debeo.

P.S.
I am available for an informal chat at any time except Mon to Fri, and on weekends.
Do not hesitate to call me.

No comments: