17 December 2005

How do I live without you?

Sve teze se odlucujem da pisem. Moji zraci, koji su doskora u ravnoj liniji izbijali iz ovog tela, strcali na sve strane, dzikljajuci i hitaljuci daleko od mene, sada se savijaju formirajuci svetlosno jaje. Smotani oko duse, cine jedno veliko gnezdo u kome ima mesta samo za nas dvoje. Na posao odlazi samo pola mene. Ona dosadna radna masina, pristojni i sada potpuno rezervisani Gile, neki moj mutavi rodjak. Kad srecem nju, ja srecem sebe, kao da se svaki put ponovo rodim. Pisao sam Paidragu o tome i dobio odgovor: You lucky bastard. Zamerao mi je sto ne dolazim u London za Bozic, a sad nadam se razume.

Poklon koji sam dobio od Cryste me je pomilovao po dusi. Jedna cudesna slika. Delo nekog Marka Stupara, naseg slikara koji vec dugo zivi u Francuskoj. Priznajem, nikada pre nisam cuo za njega. Slika je puna svetla, vreve i topline. Prikazuje pogled iz jedne kafanske baste na trg u Veneciji okupan suncem. Vizija bezbrizne opustenosti i uzivanja u zivotu. Podsetila me na ideal mog omiljenog literarnog junaka Ostapa Bendera. Ziveti negde gde se cele godine nose bele pantalone i sluze te dobrocudni mulati. Za njega je to bio Rio, za mene je sve ono gde je Crysta.

Juce kad sam se vratio kuci, docekala me je bosa, u staromodnoj svetloplavoj haljini sa cveticima koju sam joj kupio za 18-rodjendan u New Yorku. Volim da je gledam kad je bosa. Volim kako joj se haljina njise dok se ona krece po kuci. Volim da je gledam kad pije mleko, volim kako pere case, volim kako me gleda, volim kako se oblaci, volim kako se skida. A nije bila ljubav na prvi pogled, bar s moje strane, ali postaje sve jace. I zahvalan sam zbog toga.

Jesenas sam negde gledao Kate Winslet, neki intervju. Raspalakala se od toga koliko voli svog muza Sama Mendesa. U to doba mislio sam sta joj je, a sada znam. It's all about love. Ja naravno nemam potrebu da placem, ali imam potrebu da stitim i negujem. Secam se caletove mudrosti, odgovornost i briga za druge cini coveka.

Veceras sam pozvao komsije na malu oprostajnu zabavu i da im predstavim Crystu. Iz firme ce jedino zvao Holgera. Ostavljam mu sto za stoni tenis. U nedelju letimo nazad za New York.

No comments: