23 June 2008

Euro2008

Dakle, nema potrebe da tupim u ovo doba, ali već i zadnjem pendreku postaje očito da se Rusija vraća na mesto koje joj i pripada.

Naivci vide samo tenis, a sada i fudbal, ali mnoge stvari idu na bolje i to idu da tamo i ostanu. Naravno u najlepšoj našoj tradiciji u takozvanim slobodnim medijima Srbije (tj. oslobođenim od takvih nazadnosti kao što je zdrav razum, elementarna pristojnost i patriotizam) i ne vladinim organizacijama (tj. organizacijama vlada drugih država) plasira se animozitet prema Rusiji.

Kao, nije da mi njih ne volimo, nego insistiramo na demokratiji, zdravoj tržišnoj ekonomiji i ljudskim pravima, kao što je to na Zapadu gde sve kipti od lepote, istine i slobode. Hoćemo političare koji su lepi, koji govore Engleski i koji se oblače po poslednjoj modi. Samo treba da pljujemo po Rusiji, držimo vojsku za ukras, organizujemo gey parade, gledamo velikog brata, pa će Zapad da nam bude dobar, nežan i darežljiv tata. Kupiće nam auto, stan i zaposliti nas u predstavništvu koje daje dobru platu, a mi ćemo se zabavljati i kulirati. Ceo svet će da dolazi u Srbiju i sve će da bude jedna velika žurka.

Moja mala djevojčica
puna je velikih želja
baš kao šipak pun koštica
uvjek je puna veselja.
Moja mala djevojčica
voli i šetnje i priče
ali u gradu pred izlogom
satima stoji i viče.
"Tata kupi mi auto,
bicikl i romobil,
kupi mi medu i zeku,
kolica jugovinil.
Tata kupi kolača,
bombona i narandže dvje,
i jednu malenu bebu,
velim ti da je to sve.

Moja mala djevojčica
voli šetnje i priče,
ali u gradu pred izlogom
taticu gnjavi i viče:
Tata kupi mi auto....

Srbija. Mala devojčica...

2 comments:

Anonymous said...

nije mi jasno kako od "euro 2008" stigosmo do nevladinih organizacija. i nije mi jasno kako si ti od predivnih prica koje si pisao (i idalje ponekad napises) stigao do toga da osecas potrebu da ovakve stvari izjavljujes i time sebe svrstavas u nesto osrednje i nezanimljio. i sad, sta god da ja tebi kazem ko sam i na kojim pozicijama stojim, nece biti dovoljno za komunikaciju, jer ces me najverovatnije ispljuvati, ali hocu da znas da smo te jako rado citali i da si bio najomiljeniji bloger u mom okruzenju - we saved you for rainy days:-) ovakve price ti prosto ne prilice, posto znamo da mozes mnogo, mnogo bolje. nadam se da je ovo samo faza. pozdrav. (sory za anonimous, ne uspevam da se ulogujem)

Gile said...

1.Hm, zašto da te ispljujem? Nisam uvređen tvojim komentarom.

2.Nisam uveren da je to što pišem vredno po lule duvana.

3.Od Eura2008, tj. od utakmice Rusija:Holandija u kojoj sam zaista uživao (ja koji ne volim fudbal) stigoh do NVO-a i anti Ruskih bljuvotina u štampi, posredstvom pisma koje sam primio iz Beograda, baš kad sam se vratio sa gledanja utakmice kod Kabanova, gde mi izvesna javna NVO ličnost koja u slobodno vreme tužaka vlastitu državu za lepe pare, u svojstvu odgovornog lica u jednoj privatnoj kompaniji odgovara na moj poslovni predlog vezan za interesovanje mog Ruskog klijenta da investira u jedno preduzeće u Srbiji. Elem, NVO faci smeta što moj klijent u doba dok se kratko vreme ovde bavio politikom nije protestovao kod svog šefa kad je ovaj negativno okarakterisao nameru da se u Moskvi organizuje gey parada. Znači NVO facu boli uvo što radnici dotičnog preduzeca nisu nekoliko godina primili poštenu platu i što njihove porodice jedva preživljavaju. Važna je jebena gey parada.

4.To za mene nije ni osrednje ni nezanimljivo jer je jedan od onih koji su tu ostavili najbolje godine čika Daka, otac mog drugara, koji sa ženom i dvoje male dece živi s ćaletom i kevom u jednoiposobnom stanu. I kad nađem investitora koji je spreman da nešto napravi s tom propalom firmom, ispostavi se da part-time NVO seronja, a part-time "po(s)lovni čovek" ima otvoren dosije za mog klijenta i nekakav prigovor "savesti".

5.Pa i ja se nadam da je ovo samo faza. Novac moga klijenta sigurno ne smrdi onoliko kao onaj kojim je ovaj "savesni čuvar dosijea" plaćen.