28 June 2008

Predivno jutro! Šetajući po mokroj travi setih se...

Gordana Rašeta, Sanja Perazić, Jelena Lazarević, Dušanka Jovičić, Davorjanka Nastasijević, Suzana Stojičić, Lidija Radović, Tatjana Kušec, Svetlana Radojević, Slobodanka Jakovljević, Ivana Vojnović, Marina Vejvoda, Marija Jeftić, Snežana Joksimović, Slađana Pekić, Dijana Mirković, Nermina Arnautović, Darija Kolesar, Marika Nemeček, Biljana Ristovska, Jelena Hristić, Dragana Bauk, Ljiljana Marković, Ksenija Vuković, Mirjana Nenadović, Gorana Milosavljević, Jasmina Mirković, Željka Tirnanić, Smiljana Milivojević, Zdenka Cengle, Milijana Raštegorac, Verica Vasić, Ksenija Budišin, Sabina Redžić, Sonja Mrkić, Anisja Kovačić, Sunčica Drašković, Verica Stanković, Marina Grisogono, Ružica Nedić, Dobrila Predić, Nevena Čerkasov, Mirjana Nedeljković, Nataša Radan i Vesna Nešković.

Hvala Vam, od srca... A sad odoh u crkvu.

8 comments:

Anonymous said...

Kume, ko su ove? Pacijentkinje?

Gile said...

Zorane, ne budi ti sad pacijent. Žao mi je što su Ivanovićka i Šarapova ispale, a najviše zbog toga što si platio karte za Wimbledon i sad moraš da gledaš sestre Williams;o)

Anonymous said...

dragi gile,
jutros sam bila prvo prijatno, a posle neprijatno iznenadjena. prvo je vanja pronasla moje ime u googlu na ovoj tvojoj stranici, a kad sam procitala sta si napisao, a pogotovo pitanje ovog tvog drugara, onda sam se razbesnela. zasto nisi napisao o cemu se radi? ovako oni koji tebe i nas poznaju mogu svasta da pomisle. mozda je smaranje da ja objasnjavam o cemu pises, ali tek da se otklone dileme, i moguca ogovaranja (ovo je beograd ako si zaboravio) ipak cu da to uradim. koliko se secam ovo je bilo za tvoj projekat na prvoj ili drugoj godini fakulteta?? snimao si nase pevanje za tonski bekgraund tvoje drame i morale smo da naucimo desetak pesama na ukrajinskom i ruskom. ja cuvam traku gde smo ja, natasa, zeljka, sladja, zdenka, ivana i stankovicka, a kod dragane sam gledala onu gde su ona, ceca, sanja, suza, sonja i mira. kako sam cula jefticka ima sve, ali nisam ih videla jer je ona otisla u australiju. toliko da se zna o ovome. znam da si u kontaktu s marikom, sram da te bude za ono s jacom:), ipak je sve na kraju dobro ispalo, ali bi bilo lepo da se nekad javis i molim te posalji mi kontakt email preko marike. eto, nemoj da se ljutis, ali ako ponovo procitas kako sve ovo izgleda bice ti jasno zasto sam bila besna. ovaj ti je blog bas bas u tvom stilu, vanja i ja smo celo jutro umirale od smeha. sledeci put kad budes dolazio OBAVEZNO se javi. poljubi zenu i decicu i ne menjaj se covece.

Anonymous said...

Па де си бре Рацко, лопужо? Данас ме убише маиловима због тебе. Нисам ни знала да имаш блог. Лепо је што си се сетио другарица, али није лепо што се не јављаш. Видим да си био у Београду и да си се само неколицини јавио, а то није лепо, заp не? Честитам, жена, деца, кућа, посао! Ко би рекао да ћеш ти да се ожениш? Пууууно, пууно поздрава од Даде Настасијевић (сада Тодоровић).

Anonymous said...

Ćao Gile,
Izgleda da je ovaj tvoj spisak izazvao vjerovatno najveću mail korespodenciju u kojoj sam ikad učestvovala i sigurno me strašno obradovao jer sam saznala toliko o drugaricama s kojim s godinama nisam čula. Ja i Žika sada živimo u Kanadi i ako ikad dođeš u Toronto obavezno se javi. BTW, Jeca i Đorđe su ovdje, a i Gorana, a Duška je u Victoriji. Poslala sam Mariki naš mail tako da očekujemo da se javiš. Čestitke na svemu i hvala i tebi. Ovo nam je baš uljepšalo dan. Pozdrav od Žike.

Anonymous said...

Gigi lepi, srce si!!! Cmok, cmok, cmok... Čestitke i mahanje iz Atine.

Anonymous said...

Dragi Gile, ovo je bilo super. Bela magija, šta li? Kako jedna beleška na internetu obnovi toliko velikih prijateljstava! Puno sreće i ljubavi! XXXXX
Taša, Nera i Boba

Gile said...

Drage moje drugarice, hvala Vam na lepim rečima. I ja volim sve vas i često Vas se setim. Kao što ste primetile šetnja po mokroj travi je bila moj hommage našem druženju 2000-te na Kopaoniku. Sećate se naravno onih unezverenih pogleda retkih turista kad su videli našu grupu, vas 45 devojaka, mene, Aljošu i Dmitrija i komentar onog čičice da smo verovatno pripadnici neke sekte, čim hodamo bosi po onoj kiši.
DVD-je konačno završen. Marika je zadužena za distribuciju i razmenu adresa, telefona i mailova. Znači ovih dana očekujte pošiljke iz Praga. I naravno, još manje od dve godine i ponavljamo celu stvar. U svakom slučaju sada znamo gde smo i šta smo. Još jednom, puno ljubavi, sreće i mira želi Vam vaš drug Gile.