06 November 2005

Imam ozbiljan napad paranoje

Otkako su mi brat i buduca snajka u kuci, primetio sam da dobijam neki zeleni ton koze. Pasta mi curi iz usiju, znojim maslinovo ulje, a nocu samo sanjam da zderem, sto se o uzasa danju pretvara u javu. Pojeo sam za ovu nedelju dana toliko raznih salata i zeleni uopste, da ako me pomuzu bilo bi mleka za omanji gradic. Snajka mi ozbiljno radi o glavi. Ova njena kuhinja, to je specijalni rat protiv mog slovenskog metabolizma. Padaju mi svakakve ideje na um. Na primer, da pocnem da reketiram ove trgovce u komsiluku. Juce umal' nisam kupio crnu kosulju, a zagledao sam i tamne naocale i kremu za kosu. Kad budem trazio povisicu, dacu svom bossu, ponudu koju nece moci da odbije. A i to ime Gile Rackovic, nekako mi je varvarsko. Mislim da bi mi bolje stajalo Don Rakijone.

No comments: