21 November 2005

Samo telegrafski

Kupio sam prsten. To je veoma komplikovan proces, ali sam imao odlicnog savetnika. Mog bossa H. glavom. U svakom slucaju iskustvo koje ne bi da ponavljam. Ipak nesto se nauci. Preselio sam stvari u Queens kod Cryste i otkazao stan. Otisli smo u goste boss-ovoj kcerki i zetu u Veronu, drzava New York. Bili smo u kockarnici. Jos uvek ne mogu da shvatim zasto se ljudi kockaju. Posetili smo i fantastican koncert narodnjaka. Zenska se zove Gretchen Wilson i upravo je fenomenalna. Kupio sam Paji poklon, dva njena CD-a. On je jedini drugar koji slusa tu muziku, a cini mi se da se i ja zaljubljujem u country and western. Poslacu tokom nedelje CD ripove VBK-u da postavi muziku na blog. Celu proslu noc sam vozio od Verone do New Yorka, bila je uzasna guzva na putu. Smrzli smo se jer se pokvarilo grejanje u kolima. Jutros u avionu nisam mogao da spavam od umora. Spakovao sam moju baby u krevet, a trenutno cekam da se i ja onesvestim.

Zahvaljujem svima na lepim recima i cestitkama, i u moje ime i u ime moje uspavane devojcice.

No comments: