09 April 2005

Pretezno horizontalna, ali i ona druga secanja.

Lezim u kadi sve dok se voda ne ohladi do neugodnosti. Ustajem i ogrcem hotelski bade-mantil, zavalim se na krevet opustajuci se. Mrmljam neku pesmu nerazumljivim recima, nikako da se setim gde sam je cuo. Kroz glavu mi promicu slike iz detinjstva. Ja u lovu s dedom u Crnoj Gori, ja, mladji brat i sestra u camcu na Savi, cale u staroj mornarskoj majici vesla uz komicnu grimasu, keva nas fotografise. Probudim se jednom nocu i necujno bazam po nasem starom stanu u Cvijicevoj. U mraku kuhinje cale i keva, strastveno se ljube naslonjeni na kredenac, keva u spavacici, cale go. Ona ga grcevito grli oko pasa zabadajuci nokte u njegova ledja. On se izvija gornjim delom tela, a ona mu govori promuklo: "Toliko te volim da bih te ubila". Slike proslosti naglo rastu i stare postajuci sve crvenije. Marija divlje jase na meni dok sedim na stilskoj stolici "Djordjevic" u salonu njenog ogromnog stana u Dobracinoj, ja grickam njene mladalacke bradavice i lizem znoj izmedju njenih sisa. Ivana lezeci gola potrbuske, isarana svetlim resetkama senki proletnjeg sunca sto probija izmedju zavesa, siri noge i mazno kaze: "Ne govori nista, samo uradi to"! Nase divljanje u vikendici njenog caleta u Grockoj. Ivana i ja na skijanju u Kitzsteinhornu. Selo Kruse, Ljesanska nahija, Crna Gora. Stara porodicna kuca, tvrdi lezaj prekriven grubom sarenom vunenom tkaninom. Ja klecim iznad Ivane, ona ga cucla i onda izdrkava sebi po licu, sperma prska po njenim usnama, obrazima i naocarima. Krit, Grcka, Maja, Jesenka i ja se hvatamo goli u vodi. Gledam njihove pickice kroz kristalnu vodu, Jesenka nije prava plavusa. Dedinje, Beograd, Ana place sedeci na stepenicama, govoreci mi: "Jesenka se ubila, jutros su je nasli obesenu kod Duce". Maja mi kaze: "Ja sam trudna a tebe izgleda boli kurac za to". Suzana, dok skida svoje ogromne gace: "Volim da me jebes u picku, ali ne u mozak". Leto na ogromnoj Ruskoj ravnici, nebo mi pada na glavu. Daca u Domodedovu, Rusija, s uzasnom glavoboljom posle zurke u cast mog caleta, noci punoj poezije, votke i jebenih Ruskih staromodnih sansona. Krmeljivo zurim kroz grube drvene zaluzine. Moj cale stojeci nabija neku guzatu Ruskinju uz brezu, ona u crno beloj cicanoj haljini, obuhvatila ga nogama drzeci se s obe ruke za granu stenje: "Kolja, Kolja, Kolja". Cale joj lize obrasle pazuhe, bucno udisuci dok trese belom guzicom.Nejasne senke na parkingu, prasak i ostri bol dok zrno 7.62mm probija kroz stomak. Posiveli plafon bolnicke sobe na VMA. Glas moje majke: "Da ga nisi vodio u Rusiju ovo se ne bi desilo". Ocev odgovor: "Ne seri i izlazi. Hocu da pricam sa sinom".Vibracije, nerazumljiva cirilicna slova na plafonu aviona. Kazem nemocno: "Beograde, jebi se". U mom suzenom vidokrugu ranjenika pojavljuje se ruka s diktafonom i cujem caleta: "Ovo sam morao da snimim, jos jedna mudrost jebivetra".Piceca bolest, fatalna nostalgia vaginalis adicta - nasledno oboljenje. Zasto nisam nasledio smisao za matematiku ili bar dar apsolutnog sluha?Naglo se uspravim. Setio sam se pesme. Iz filma Saving Private Ryan! To je ona kad Melish pevusi, cini mi se u polju pre nego sto Ryan bazukom pogodi Nemacki polugusenicar. Ili mozda ranije...

No comments: