07 May 2005

Napokon kod kuce

Evo me opet kuci. Ponovo zelena trava i sivo nebo Skotske. Moj boravak u New York-u se neplanirano oduzio. Prvo sam popizdeo, a onda su me iz firme utesili neocekivanim bonusom. Ironicno je da me nagradjuju sad kad sam konacno odlucio da odem. Naravno nisam im to jos rekao. Po ugovoru moram da najavim prekid radnog odnosa mesec dana unapred. Pre par sati sam opet trcao po East Sands-u i zagledao ovo sivo i sitno zapenusano more. Nedostajace mi verovatno ova smirena atmosfera St Andrewsa, bar neko vreme. Nekako sam se srodio s ovim starim gradicem. Sve je na dohvat ruke, a i tokom skolske godine lepo je odmoriti oci i stosta drugo na studentkinjama ovdasnjeg univerziteta, gluvariti po pub-ovima a i zezati se s drustvom. Ali odluka je pala. Imam cudu osobinu da se lako odvikavam od proslosti. Uredna mentalna stolica sto bi rekao moj stanodavac i bivsi bloger. Sve nekako leze na svoje pravo mesto. On se zeni u Septembru ili Oktobru tako da ce mu trebati ovaj stan, a ja back to USA. Verujem da ce biti dobar muz i otac. Izrazito odgovoran lik. Jeste da je gundjalo ali je izuzetno obrazovan i zanimljiv sagovornik. Iako voli da docira nikad to nisam doziveo kao patroniziranje i dosta sam naucio od njega.

New York nije Amerika, kao sto ni London nije Britanija. Bilo je to ipak uzbudljivo iskustvo, i poslovno i privatno, koje ce se uskoro pretvoriti u svakodnevicu. Planiram da idem definitivno krajem Avgusta. Primecujem kako mi je prica totalno nepovezana. Praksa cini sve pa i u pisanju jednog obicnog bloga.
Jos se nisam opasuljio od puta. Jet lag. A ni svi utisci nisu se jos slegli. Jos varim New York. Hvala svima na komentarima i duhovitim primedbama. Mislio sam da veceras pisem potanko o mom dozivljaju zivota u New Yorku, ali mi nekako mrsko. Pisacu jednog od narednih dana. Sad pijuckam neki lep, dobro suv sajder i grickam girice i pomfrit. Ne povracajte molim. Nisam svracao u Fish&Chips. Klopa je iz domace radinosti. Moje. Zna i Gile nesto da skuva, zapravo ispece. Cak sam i pomfrit sam napravio. Nije ni tesko ako imas odgovarajucu spravicu. Ogulis krompir i gurnes ga kroz to a resetkasti noz to lepo isece. Uh al' prija. Posle cu da se odvucem do mog pub-a na par pinta lagera. Nadam se da me nece neko daviti pricom o izborima. Pobedili su laburisti. Opet. Ljudska glupost je utesno predvidljiva konstanta.
Lepo provedite weekend. I ne preterujte u picu.

No comments: